Pusseltime


Förra helgen bestämde jag mig.
Jag skulle inte ägna lördagen och söndagen åt det gamla vanliga, det vill säga användandet av diverse tekniska prylar. Istället skulle jag plocka fram ett sprillans nytt pussel. Jag upptäckte efter ett tag att pusslet hade 1000 bitar (och inte de vanliga 500 jag brukar lägga). Sedan upptäckte jag också att pusselbitarna inte stämde överens med bilden jag försökte att pussla. Efter en lång stund kom jag fram till följande: Bilden jag trodde var pusslet, var i själva verket en bild av en vinkel av rummet. Själva pusselbitarna skulle visa en annan vinkel i rummet. Det var inte det lättaste att lägga ett pussel jag inte visste vad det föreställde! Dock lyckades jag, med hjälp av Fredrik, att lägga alla bitarna.

Så nu har jag överlevt ännu ett pussel! Gôtt mos!



Kommentarer
Jesper
2011-03-18 kl 11:49:11

Fräckt att det var en annan vinkel på bilden :)

sosso
2011-03-18 kl 12:51:41 http://zuzu.blogg.se/

Vilket gulligt pussel =)

sosso
2011-03-18 kl 19:01:29 http://zuzu.blogg.se/

Jag tycker du uppdaterar ganska bra dock =) Men ja, det är allt kul att du har kvar jultemat, haha :D

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback