Släktbesök

I fredags fick jag besök av storasyster och den lille bebisen. Det var riktigt trevligt att uppleva något som inte hör till vardagen! Bebisen var på gott humör hela tiden, vilket gjorde saken ännu lättare! Vi åt lunch, gick på promenad i en timme och tog det sedan lugnt. Hoppas att det blir fler sådana stunder snart!

Utöver detta har jag tagit det lugnt i helgen. Jag försöker vila så mycket som möjligt, så att jag eventuellt kommer att orka med skolan. Till veckan blir det nämligen fullt ös igen. Det är så mycket som borde göras till examenskonserten. Ändå skjuts det mesta av arbetet upp, eftersom lärarna (eller ja, speciellt en) fått för sig att vi ska skriva oändligt många inlämningsuppgifter. Nu hoppas jag verkligen att det inte kommer att dyka upp någon mer än de tre som återstår.

För övrigt verkar bloggtorkan hålla i sig. Ha tålamod, så kanske jag skriver något kul snart igen!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback