Update

· SMASK var lika roligt som vanligt! Tävlade med och mot många trevliga personer! Det slutade med att mitt bidrag kom fyra (i år igen). Cissis bidrag kom femma och Fredriks bidrag vann! Bra resultat för vårt kompisgäng, även om jag kanske hade velat komma på en lite högre placering än förra året. Fast nöjd är jag ändå!

· Bilen är tillbaka i min ägo. Väldigt trevligt, trots att innehållet i min plånbok minskat med 2000 kronor!

· Jag har ägnat mitt liv åt att skriva en extremt tråkig tenta om "Kunskap i det praktiska". Firade inlämningen och den muntliga redovisningen med att få en ny tenta.

· Våren verkar vara på väg! Det har varit soligt och plusgrader hela veckan! Idag har vi dock ett bakslag med snöfall.

· Hockeyslutspelet är i full gång! Färjestad har lyckligtvis gått vidare till semifinal! Skrällen i år är att de får spela mot AIK i semin. Helt sjukt att ett lag, som nyss spelade i allsvenskan, kan gå så långt.

· Snart är det helg, vilket känns extra underbart denna veckan! Den kommande skolveckan består nämligen inte av några lektioner, eftersom folk ockuperar lokalerna för att söka till musikhögskolan. För mig innebär det lugn och ro samt en chans att komma ikapp i skolarbetet igen!



Kommentarer
sosso
2011-03-18 kl 12:51:00 http://zuzu.blogg.se/

Ja eller hur, AIK?! Vad fan hände med Frölunda då? Sämst!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback