Examensarbetet

Idag skulle mitt examensarbete ha skickats in till examinator. Jag har verkligen arbetat som en gnu för att bli klar i tid. Tyvärr kan man inte förutspå allting som händer. I mitt fall upplever jag inte det som mitt fel att jag inte "hunnit" skriva klart. Snarare spelar en mängd andra faktorer in. På grund av dessa får jag skjuta upp mitt arbete till våren. Detta gör att jag nu plötsligt är ledig i december, vilket förstås är trevligt, men det vore roligare om jag kunde vara ledig med gott samvete. Jag ska försöka att samla ihop lite kraft för att börja skriva igen i vår, men frågan är hur mycket tid som finns över till att skriva klart...

Hur som helst, så har jag i alla fall bara en lektion kvar i båda min andra kurser. Efter det väntar ett långt och skönt jullov!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback