How the Grinch Stole Christmas


Igår såg jag på film.
Det blev lustigt nog How the Grinch Stole Christmas. Det finns otroligt många som säger att detta är deras favoritjulfilm, men trots det har jag aldrig försökt mig på att se den förut. Detta beror endast av en enda anledning - att jag inte klarar av att se filmer med Jim Carrey! Hans "humor" driver mig nämligen till vansinne och är orsaken till att jag nästan inte sett en enda film med honom. När Grinchen visades på teve igår ville jag trots allt ge filmen en chans, så jag kikade på den. I efterhand är jag ändå glad att jag orkade ge den ett försök. Historien är väldigt gullig och julig! Om inte en viss herr Carrey varit med hade jag förmodligen älskat den. Nu får jag istället hoppas på att det någon gång görs en ny version av filmen, så att jag kan se på den igen! ;)



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback