Julkalendern 2011

Årets julkalender! Bjuder också på en smygtitt
av tomten jag köpte på Arvikamârten.



Idag köpte jag årets chokladkalender!
Egentligen finns det väl en sjö av kalendrar med olika motiv, en del finare än andra, men jag brukar inte ha tillräckligt med tid för att leta efter den "perfekta" kalendern. Därför köper jag oftast den på ICA - som jag också gjorde idag.

Som liten åt jag aldrig chokladkalendrar, utan brukade istället öppna de julkalendrar som följde med Bamse- eller Kalle Anka-tidningarna. Ibland kan jag nästan tycka att de är roligare, eftersom tidningarna oftast varierar sina bilder mer än chokladkalendrarna varierar motiven på sina chokladbitar.

Brukar ni köpa en egen julkalender?



Kommentarer
Lollo
2011-11-17 kl 17:57:11 http://lizinamerica.blogg.se/

Ja det är ju ganska konstigt egentligen, att de använder samma mallar, typ alla tillverkare, år efter år? Om man inte hittar ngt lustigt b-märke som har ngt annat, men typ alla kör ju samma? Äääh...

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback