Julmarknad i butiken Lev Vackert

Har blivit tipsad om en julmarknad som pågår varje adventshelg ända fram till jul! Det är Lev Vackert i Kristinehamn som anordnar denna marknad. Under fyra helger har den stora butiken på 520kvm öppet både lördag och söndag mellan 10.00-18.00. Marknaden i sig består av olika hantverkares utställningar och kan variera från helg till helg. Hantverkarna ställer ut alltifrån inredningsprylar till smycken och scrap booking-tillbehör. Tomten står självklart på plats utanför och där finns också en fotograf som tar porträttfoton. För cafésugna besökare finns även ett café i anslutning till butiken.

 

För mig, som älskar inredning, låter det här som en otroligt mysig julmarknad! Jag blir riktigt sugen på att åka dit och kommer definitivt att göra det om jag tar mig till Kristinehamn innan jul! Blir ni lika intresserade som jag, kan ni läsa lite mer om marknaden på deras blogg!




Kommentarer
Petra
2011-11-29 kl 08:27:46 http://www.levvackert.blogspot.com

Tack det var väldigt snällt av dig att tipsa om oss!!! KKKRRAAAMMM

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback