Örebro och julpynt


En smygtitt på årets julpynt


Det bästa med den här tiden på året är alla mysstunder!
Trots att det inte varit första advent ännu, har jag redan hunnit med ett par sådana. Förra fredagen åkte jag på en dagstur till Örebro tillsammans med Fredrik, Cissi och Jesper. Syftet var att killarna skulle få njuta av sina examenspresenter, som bestod av inträde och dryckeskuponger till Örebro Öl & Whisky-festival. Under tiden passade Cissi och jag på att gå i affärer. Vi hade i uppdrag att leta upp en ny julprydnad till Cissi, vilket passade mig alldeles utmärkt! Det finns inget mysigare än att gå i affärer när det finns julsaker överallt!

I lördags julpyntades det dessutom hemma hos oss. Nu är allting framme, till och med tomtarna! Egentligen är det alldeles för tidigt att julpynta, men eftersom varken Fredrik eller jag firar julen här i Arvika, så känns det trist att plocka fram sakerna så sent att man inte hinner njuta av dem.

... och på söndag väntar första advent!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback