En liten uppdatering

Här skrivs det då inte mycket just nu. Åtminstone inte i bloggen. Har inte riktigt inspiration eller någonting att skriva om just nu. Dagarna består mestadels av att vara hemma och skriva på arbeten. Jag försöker att skriva klart kulturarbetet, så att jag sedan ska kunna ägna mig åt examensarbetet helt och hållet.

I torsdags fick jag se en ljusglimt i tillvaron - det beryktade pusslet kom nämligen med posten! Sedan dess har jag ägnat långa stunder åt att pussla. Är inte riktigt klar än, men nu börjar jag att se slutet på nöjet. Har i alla fall varit skönt med en paus från det gamla vanliga!

Ute faller regnet, som vanligt numera. Det har regnat väldigt mycket den senaste veckan. Det vittnar vattennivåerna i Kyrkviken om. Typiskt höstväder, med andra ord. Imôra bjuds det tydligen också på orkanen Katia. Tror att jag håller mig inomhus och fortsätter med mitt skrivande. Åtminstone till kvällen, för då går årets första danslektion av stapeln! Det ska bli grymt kul! Jihoo!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback