Dansgalan 2012

Nu är det dags för årets (och antagligen min sista) dansavslutning på Dansstudion. Jag är såklart lika taggad som jag brukar vara! I år kommer jag att delta i tre dansnummer under föreställningen. Studion har denna gången inspirerats av filmvärlden och bjuder på en hel del glitter och glamour, så kom och kika!

Föreställningar:
Lördag 28 april kl. 17.00
Söndag 29 april kl. 14.00
Söndag 29 april kl. 17.00

Plats:
Ritz, Arvika

Kostnad:
Barn t.o.m. 7 år - Gratis
Ungdom t.o.m. 18 år - 40 kr
Vuxen - 60 kr

Var köps biljetterna?
Onlinebokning: http://www.destinationvarmland.se/
Telefonbokning: 0570-817 90 (Arvika Turistbyrå)

OBS!
Det kommer inte att säljas biljetter vid dörren, så det är endast förbokning som gäller!
Platserna är onumrerade och bokningsbekräftelsen gäller som biljett!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback