Påskpynt


Imôra inleds påskveckan! Just därför plockade Fredrik och jag fram påskpyntet igår. Förra året bestod pyntet bara av en häxa och två små påskkaniner, men i år utökade vi den lilla samlingen med ett par kycklingar. De har jag nu placerat ut lite random i lägenheten. Konstigt nog blir jag lite glad när jag ser de små fjantiga, gula prydnaderna! Påsken förknippar jag nämligen med våren och våren kan jag inte låta bli att tycka om! :)

Utöver påskens ingång så är slutspelet i hockey i full gång. Det innebär kvällar fulla av matcher på teve! Kommer att ägna några timmar idag åt att heja på Färjestads BK. Om det ska bli en finalplats är det dags att vinna ikväll, grabbar! Kom igen!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback