Skärtorsdagspresenterna


Så hur fick jag uppmuntran och överraskningar i torsdags? Jo, förstår ni, vid lunchtid åkte jag hem från skolan efter att ha orkat med nästan tre timmar lektioner utan paus. Jag var sjukt trött, omotiverad och ville bara hem för att äta lunch. När jag kom fram till ytterdörren till lägenheten upptäckte jag en stor ICA-kasse hängande på dörrhandtaget. En tillhörande lapp fanns med mitt namn skrivet på. Självklart undrade jag vad det var för någonting, så jag öppnade påsen. Inuti fanns en "påskpåse" och inuti påskpåsen fanns en stickad kyckling med två tillhörande ägghalvor. Så gulligt! Genast insåg jag att det var en present från Cissi och att hon gjort påskpysslet som jag skojat om att hon borde göra. Var så himla glad och överraskad att min tråkiga dag plötsligt blev mycket ljusare! Tänk att det finns människor som vet när uppmuntran behövs!

När jag en halvtimme senare hörde att posten kom, och jag insåg att jag fått senaste numren från både Allt i Hemmet och Hem Ljuva Hem, var dagen fulländad! ;)



Kommentarer
Erika
2012-04-07 kl 19:30:24

Så söt! :)

Cissi
2012-04-11 kl 13:38:19 http://cilastickar.blogg.se/

Du är bäst! <3 Jag hoppas att jag alltid kan komma med uppmuntran när det behövs.

Kramkram

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback