Mörbultad

Det har hänt så mycket och lite att jag inte ens vet var jag ska börja. Är i alla fall mörbultad efter två händelserika veckor. Min bil är också lika mörbultad. Besiktningsmannen säger att jag måste byta framrutan på grund av ett stenskott. En fönsterhiss har gått sönder. Sedan till råga på allt körde en kille in i min bil på motorvägen igår, så nu har jag fina repor bak på bilen. Det positiva med det är väl förstås att jag slipper betala den sistnämnda skadan, eftersom det inte var mitt fel. Håhåjaja, denna bil...
 
Idag är min plan att vila ut lite. Pussla på mitt fina julpussel (ja, det är väl lite tidigt med juliga motiv, men jag vill!) och äta lite god mat. Det ska bli riktigt skönt! Efter de här veckorna behöver jag spara lite energi, så att jag kan lägga den på sådant jag måste. Det är mycket som bör tas itu med och det snart!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback