Promenad i solen

 
 
Det känns helt underbart att kunna säga att solen skiner ute igen! Det har faktiskt inte regnat mer än en dag (!) denna veckan! Igår var det dessutom så pass klarblå himmel att det gick att sola! Jag är så glad över det att jag inte kan beskriva det med ord! Igår bestämde jag mig för att utnyttja det plötsliga sommarvädret ordentligt. Tog mig därför en promenad ut till Sågudden, där jag satte mig i lusthuset och blickade ut över vattnet. Det är sådana här dagar jag förstår varför folk vill bo i Arvika. Klarblått vatten med kullar fyllda av skog i bakgrunden... Det kan inte bli bättre!
 
Nu tänker jag spendera ännu en dag i solen och låtsas att sommaren kommer att stanna kvar hela livet!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback