En shoppingtur

Halsband från Vero Moda. Ring från H&M.


Igår tog jag en tur till Karlstad.
Min pappa är bortrest i helgen, så då passade jag på att hålla mamma sällskap. Vi åkte en sväng till Bergvik för att shoppa lite. Med mig hem hade jag lite smågrejer, så som ett halsband och en ring. Hade egentligen tänkt att köpa kläder, men har lite svårt för allt folk i affärerna på lördagar, så jag struntade i det. Efter shoppingturen lyxade vi till det med varsin semla. Det var årets första för min del! Mums!

Vad händer annars då? Jodå, jag sitter mest och skriver på examensarbetet. Min nya mål är opponering i mars, så jag kämpar för att få allt klart tills dess. Får se hur det går.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback