Må bra-kuren


Den senaste tiden har jag försökt att förbättra mitt immunförsvar. Sedan ett bra tag tillbaka har jag nämligen känt mig ordentligt hängig. Har varit snuvig i en över en månad och har dessutom sår som aldrig tycks läka. Därför känns det extra nödvändigt att förbättra immunförsvaret, så att min kropp har en chans att återhämta sig! Jag kör på en all in-kur, där jag har ett krav på att äta minst två frukter per dag, äta kosttillskott och självklart också äta bra mat. Nästa steg i kuren är att få frisk luft varje dag samt träna mer än en gång i veckan. Träningen får dock vänta lite, då jag inte har pengar att betala ett halvårskort i simhallen denna månaden.

Vad gör ni för att piggna till under vinterhalvåret?



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback