Sista lovveckan

Jag har tydligen börjat året med en bloggpaus. Detta beror mest på att jag behövt ha ett "riktigt" jullov ett par dagar. Jag har passat på att sova länge på morgonen, lägga ett av mina två julklappspussel och bara vara hemma. Hur skönt som helst!

Mitt nyårsfirande var väldigt trevligt, med fina vänner och en god trerätters middag. Vid tolvslaget gick vi traditionsenligt till Kyrkviken för att se fyrverkerierna över sjön. Det var lite extra fint i år, då Arvika avslutade sitt 100-årsjubileum och ville slå på stort. Efter fyrverkerierna var det dags att gå hem för att få lite sömn inför den kommande dagen, min födelsedag. Jag vaknade upp i ett vackert snölandskap och hade en lugn och fin dag tillsammans med Fredrik. Framåt kvällningen fick vi sällskap av Cissi, Jesper och Johan. Födelsedagsfilmen blev i år Super 8 - en lite lagom seriös film så där dagen efter nyårsafton.

Under nyårshelgen firade även Fredrik och jag två år tillsammans. Helt galet vad tiden går, så jag hoppas verkligen att vi har många år tillsammans framför oss! ♥

Igår avslutade jag allt firande med en tur till Karlstad för att träffa familjen och äta lite extra födelsedagstårta. Det var en väldigt trevlig dag med mycket fika och lek med den lille systersonen. Nu har jag allt firat så att det räcker ända tills nästa jul!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback