Svenskt sommarväder

 
Det fortsätter att regna, regna och regna. Den här sommaren har varit ännu värre än vanligt på den fronten. Vi hade en fantastiskt varm vecka i maj, fint väder på skolavslutningen och fint väder ytterligare någon dag här och där. Utöver det har det regnat. Varenda dag. Tyvärr verkar det inte som om vädret kommer att se bättre ut än på ett tag. Enligt yr.no ska det regna till minst den 17 juli. Det gör mig inte så mycket när jag ändå jobbar konstant, men jag tycker synd om alla som har semester. Själv hoppas jag på att det blir lite finare väder i augusti, då jag inte längre sommarjobbar. Då kan jag väl åtminstone få se solen en liten stund.
 
I helgen var förresten mina svärföräldrar på besök. Vi hann med grillning på altanen (i regnet) och en dags shoppande i Karlstad (också i regnet). Riktigt mysigt att få lite besök! Att de dessutom fyllde vårt kylskåp till bredden var inte heller dumt... Nu behöver vi inte oroa oss för att köpa mat på ett bra tag framöver!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback