Uppdatering

Denna sommaren måste ju vara den mest meningslösa på evigheter. Jag brukar ofta klaga på den svenska sommaren eftersom den mestadels regnar bort. Fast nu får det väl ändå vara nog? Nu har det regnat konstant sedan den där jättefina sommarveckan i maj! Jag har legat och solat sammanlagt fyra gånger på hela året - varav två av gångerna var under den där majveckan. Inte har jag badat heller. Förra året badade jag i och för sig första gången den 1 augusti, så har väl ändå lite tid på mig innan det är helt kört. Hoppas jag.
 
Vad gör jag om dagarna då? Jo, jag spenderar den mesta tiden på jobbet. Hjälper brukarna med diverse uppgifter, diskar, tvättar, moppar golven, fixar i ordning mat osv. Något annat hinns nästan inte med. Denna veckan är dock min sista jobbvecka, så efter det kommer jag att ha tid för allt i världen! Hurra! Lite sömn är aldrig fel!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback