Examinationen

Alla examinander på scenen i aulan.


Så är skolavslutningen över och sommaren har påbörjats.
Vi firade examinationen genom en skolavslutning med lite extra inslag för examinanderna. Enligt Ingesundstraditionen fick vi blommor, ett tackbrev och en löpare från Klässbols Linneväveri. Vi fick också ett tygband med våra namn inskrivna. Efter skolavslutningen samlades alla examinander för fika tillsammans med lärarna, där titlarna kastades och punsch dracks. Väldigt mysigt och lite overkligt! Efter alla ceremonier åt Fredrik, Cissi, Jesper och jag lunch inne i stan för att fira. Framåt eftermiddagen åkte vi också på klassfest på Ingestrand.

Efter allt firande är det nu dags att gå vidare i livet. Det har jag gjort genom att ha varit på introduktion till mitt sommarjobb. Jag vikarierar också som kantor i Säffle kyrka och Tveta kyrka på söndag. Håhåjaja, nu gäller det att tjäna så mycket pengar som möjligt!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback