Helgresumé del 2: Midsommardagen

På väg mellan kyrkan och bröllopsfesten!
 

I lördags åkte Fredrik och jag iväg för att gå på bröllop. Det var min finaste vän Cathrine som skulle gifta sig med sin drömprins Gustav! Vi möttes av ett väldigt fint bröllop och deltog själva i ceremonin genom sång och spel. Cathrine hade bett mig att sjunga Dina Händer Göteborg med Sofia Karlsson. Jag fixade ihop en version med piano- och gitarrspel samt sång. Är alltid lite nervöst att sjunga på bröllop där man känner publiken, men det gick även denna gång!
 
Efter bröllopsceremonin åkte brudparet iväg i en bil mot festen. Fredrik, jag och min kompis Sandra åkte efter i mitt vrålåk. Sedan varade festen hela natten! Vi bjöds på massor av roliga tal, filmer och uppträdanden samt god mat. Brudparet verkade väldigt lyckliga och det gjorde (och gör) mig glad! Jag hoppas verkligen att de har haft en underbar början på sitt äktenskap denna veckan! De är så fina tillsammans! ♥



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback