Sista dagen innan examinationen

Mitt liv är verkligen kaos just nu. Det irriterar mig att allting är så uncertain (vad det nu heter på svenska) just nu. I måndags hade jag i alla fall mina två sista lektioner på Ingesund. Kändes hur underligt som helst. Idag har jag min sista pianoelev. Sedan väntar bara examinationen imôra. Här på Ingesund firar vi den som en vanlig skolavslutning och vandrar sedan vidare till examensfika med lärarna. Kort, men gott. Ska bli trevligt att träffa de klasskompisar som redan flyttat härifrån, men kommer tillbaka för den här dagen.

Förresten, så kom mitt examensbevis i brevlådan förra veckan. Hade så fullt upp med jobbansökningar då att jag inte riktigt kopplade. Nu sitter jag alltså med pappret jag kämpat för att få i fem år. Lite bisarrt blir det när man tänker på det.

Degree of Master of Arts in Education
Music Teacher - Instrument and Ensemble, Classical Music
with Piano as Main Instrument



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback