Snart midsommar

Ja, nu är det snart dags att fira midsommar igen! Vädret är just nu på topp och har varit i två fantastiska dagar. Det behövdes efter nästan två veckors konstant regnande! Vädret imôra är mer osäkert, så det blir en spännande överraskning.
 
Hur firar jag då midsommar i år? Ja, jag vet faktiskt inte. Något midsommarfirande är nämligen inte inplanerat än. Förmodligen blir det en stunds grillning eller dylikt. Under morgondagen fyller istället min andra hälft år och det är värt mer fokus. Honom ska vi fira stort med tårtkalas och annat! Det ska bli riktigt skoj och förmodligen roligare än vilken midsommar som helst! :)
 
För att ni ska bli riktigt peppade inför midsommarafton skickar jag med er den här länken, där ni kan få tips om hur ni ska fira en riktigt svensk midsommar!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback