Intensiv dag

Bild hämtad från nwt.se


Har precis kommit hem från en tur till Karlstad.
Denna gången var det ingen nöjesresa, utan en sån där hinna-med-ärenden-dag. Sprang mestadels runt omkring i affärer för att hitta diverse presenter. Slutligen köpte jag ett par saker, som jag tyvärr inte kan redovisa här av förklarliga skäl. Unnade mig också en sak till mig själv när shoppingen började närma sitt slut. Jag köpte nämligen de svenska DVD-filmerna till Millenniumserien av Stieg Larsson. Efter att ha läst böckerna och förälskat mig i dem, så måste jag bara se hur de gjort filmatiseringarna av serien! Någon som sett dem?

När jag närmade mig Arvika, på vägen hem från Karlstad, möttes jag först av ett svart moln och ösregn. Sedan möttes jag av trafikstockning. Det hade skett en trafikolycka, då en bil kört rakt in i en älg. Riktigt otäckt! Jag hoppas verkligen att de två kvinnorna klarar sig. Tyvärr gjorde inte älgen det...



Kommentarer
Mirra
2012-06-06 kl 20:40:28 http://www.tigerflikkan.wordpress.com

Ja absolut kodningen är lite små skum, men verkar iaf bättre än blogspot för tillfället... blogspoten kunde jag juh inte skriva inlägg från mobilen ifrån oc hdet kan jag juh göra nu med wordpress och då blir det fler inlägg med ;)

Så vi får se om jag stannar eller hitta nått annat. =)

Allt bra annars? kram!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback