SMASK 2012

Bild från förra årets SMASK-bidrag


I lördags dansade jag alltså på årets SMASK!
Dagen fylldes först av ett genrep och sedan själva föreställningen. Genrepet gick riktigt dåligt, men det är ju så det ska gå. Kvällens föreställning gick desto bättre! Vi lyckades faktiskt ta oss igenom numret utan något större misstag! Slutligen hamnade vi på fjärde plats i tävlingen. Lite komiskt för min del, eftersom det innebär att jag kommit fyra alla tre gånger jag deltagit i den lokala uttagningen! Det kanske vilar någon slags förbannelse över mig? ;)

Detta var med största säkerhet den sista gången jag stod på SMASK-scenen. Måste säga att de tre föreställningarna jag deltagit i har varit bland det roligaste jag gjort på Ingesund! Heja SMASK!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback