Möhippan

Utsikt från bostadsområdet på Tjörn.


Jag är verkligen helt slut idag!
Efter den fantastiska danshelgen för en vecka sedan, diverse arbetsintervjuer och möhippan nu i helgen har jag verkligen gjort mig förtjänt av lite vila. Har dock fått vara med om ordentligt roliga upplevelser under tiden!

I lördags åkte jag hemifrån runt tiotiden för att vara med om allra finaste Cathrinens möhippa. Hämtade upp hennes lillasyster på vägen och tillsammans åkte vi ända ut till Shelters i Kyrkesund. Under dagen hann vi med en skattjakt, spa, en liten filosofistund, mat och fika i flera omgångar samt bad i en badtunna i solnedgången. Det var fantastiskt att känna den positiva stämningen och ännu roligare att se hur överraskad min fina vän var! Själv var jag lite extra nöjd över badtunnan. Riktigt fint att bada utomhus med vin och chips samt en fantastisk utsikt! Själva boendet var inte heller helt fel. Har svårt att tro att jag någonsin kommer att bo på lyxigt igen under en semestertripp!

Hoppas att du hade roligt, Cathrinen! Nästa firande blir själva bröllopsfesten! :)



Kommentarer
Cissi
2012-05-07 kl 18:24:49 http://cilastickar.blogg.se/

Menar du att det inte regnade?

Jesper

Jag tror inte på att du var där!

Det ser ju ut att vara fint väder! xD

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback