Sommaren är här!

Den här veckan har det varit helt fantastiskt väder! I måndags blev det plötsligt sommarväder med 20-30 grader i skuggan! Sedan dess har vädret fortsatt på samma sätt - med klarblå himmel och extrem värme. Jag njuter för fulla muggar och försöker att ta mig mycket tid till att gå ut i solen. I förrgår var temperaturen i Arvika 29,8 grader, vilket är de varmaste majvädret i Sverige sedan år 2000! Det är inte dåligt det!

Jag firade förresten fredagen med att sola med fina Ingesundare utanför huset. På kvällen åkte jag också in till stan för att äta middag med vänner ur min dansgrupp. Vi hade bestämt oss för att bjuda dansfröken på mat som tack för allt hon gjort (och gör) för oss. Det blev en fantastisk kväll på Olssons Brygga! Mat utomhus med solnedgången över vattnet som utsikt... Är så sjukt nöjd att jag inte vet var jag ska ta vägen!

Snälla sommar, stanna kvar i flera månader till!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback