Uppmuntran


Alla har vi väl någon gång varit lite smådeppiga. Vaknat med känslan av att vilja dra täcket över huvudet och vakna upp igen en dag senare. Idag har jag känt mig sådan, då jag bland annat har en förkylning i kroppen och sovit för lite. Vädret har hängt på mitt humör och bestämt sig för att regna, vilket faktiskt har varit ganska skönt. Vad gör ni sådana här dagar för att muntra upp er själva? Jag har ett knep som allra oftast fungerar för mig. Tricket är att googla på ordet kanin och titta på de söta, söta djurbilderna som dyker upp! Vem kan vara ledsen när man ser in i ögonen på dessa sötnosar? För mig är det näst intill omöjligt!

Sedan hjälper det självklart att ha en sambo som får en att skratta!



Kommentarer
Lollo
2012-06-01 kl 10:53:47

åååh sötninen!!!

Mirra
2012-06-03 kl 10:34:21 http://www.tigerflikkan.blogspot.com

Naew sötis ninisar!

Har precis börjat kika på wordpress är du säker på att den kostar pengar? för det verkar som att den är gratis om du inte ska ha speciella utseenden.... =/ Funderade på blogg.se med men vill inte ha reklamen.... Kommer säkert sluta med att jag kanske blir kvar iaf =P Kram gumman!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback