Fullt ös medvetslös

De senaste två dagarna har varit fullproppade med saker att göra. Jag förstår ärligt talat inte hur jag hunnit med allting, men är väldigt glad att jag sitter still nu och får vila! Skulle inte göra om de här dagarna än på ett tag, men det är väldigt skönt att ha fått allting gjort i alla fall!
 
Jag har...
 
... bytt till vinterdäck på bilen.
... varit hos frisören.
... städat och rensat i förrådet.
... varit kattvakt.
... handlat mat.
... gjort ett besök hos läkaren.
... shoppat julsaker och annat i Karlstad.
... hälsat på mor och far.
... lekt med storasyster och systersonen.
... lagat datorer.
... tänt ett ljus för kära farmor på kyrkogården.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback