Arvikamârten

Bild lånad från nwt.se
 
 
Tiden går och går. I lördags var det dags för Arvikamârten igen, för sjätte gången sedan jag blev Arvikabo. För en gångs skull var det helt fantastiskt väder ute och jag kunde njuta av att vandra runt bland marknadsstånden! Vanligtvis brukar jag gå dit tillsammans med Fredrik och vänner, men i år hade ingen tid att följa med, så jag tog turen dit med mamma och pappa istället. Inköpen blev inte många. Traditionsenligt köpte jag med mig lite marknadsnougat att tugga på. Dessutom köpte jag två stora förpackningar med paketsnöre. Inslagspapper och paketsnöre är sådana saker som definitivt är värda att köpa på marknader. Man får större förpackningar för ett billigt pris! Det kommer att bli perfekt att utnyttja när julen närmar sig!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback