När ingenting är som det ska vara

Bjuder på en glad mobilbild från turen till Kolmården i somras.
 
 
Det är nu verkligheten hinner ikapp mig. Eller kanske snarare vuxenlivet. Den åttonde juni hade jag min examinationsdag på Ingesund. Numera är jag inte student där längre, även fast det ärligt talat känns som om jag är det fortfarande. Allting har ju varit (nästan) som vanligt ända tills nu. Ja, nu när i princip alla har flyttat ifrån lilla Arvika.
 
Det började med att Sosso flyttade till Örebro i vintras. Det kändes väldigt konstigt. I augusti flyttade sedan nästan hela min vänskapskrets, inklusive Jeppe och Johan. Slutligen flyttade Cissi härifrån för en vecka sedan. Nu är det bara väldigt tomt och konstigt här. Det är allt tur att Emil och Erica fortfarande bor kvar, så att någonting är som det ska vara! Sedan är det ännu mer tur att Cissi och Jeppe kommer hit och hälsar på redan i helgen, så att vi kan skjuta upp det oundvikliga lite till!
 
Självklart vet jag att det fortfarande går att umgås även om man inte bor i samma bostadsområde eller samma stad. Det är bara det att jag kommer att sakna alla filmkvällar, fikastunder, resor och framför allt alla extremt dåliga skämt som förgyller dagen! Tack för de här åren, Ingesundare! Det blir många fler! ♥



Kommentarer
Cecilia Ollas
2012-10-23 kl 16:22:59 http://cila.blogg.se/skit/

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback