Snögubbarna

Frosty The Snowman
 
 
Imorse vaknade jag upp i ett frostigt vinterlandskap! Klockan var bara åtta, eftersom det byttes till vintertid i natt, och solen sken. Termometern visade -6C, vilket definitivt var den kallaste temperaturen under den här hösten. Det var helt underbart och precis lagom juligt för mig! Jag kunde verkligen inte låta bli. Det fick helt enkelt bli en stunds tittande på julfilmer! Jag inledde med den tecknade filmatiseringen av Frosty The Snowman från år 1969 och såg sedan också The Snowman från år 1982. Åh, så mysigt med lite stämning! Det kan faktiskt behövas, även om det inte är november än!
 
Klicka på länkarna här och här för att titta på filmerna du också!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback