Hösten på ingång

Höstens första tecken! Kortet är taget på trädet utanför min trädgård.
 

 

Hösten smyger sig på ännu en gång. Det känns underligt att få se Arvika-löven falla i år igen. Vid den här tiden skulle Fredrik och jag ha flyttat härifrån, var tanken. Tänk att man aldrig kan räkna ut vad som ska hända! På ett sätt känns det dock fint att få uppleva lite mer av mina favoritställen här i Arvika ett tag till.

 

Jag har varit med om någon slags besökshysteri här i lägenheten de senaste veckorna. Under augusti månad har vi hunnit få besök hela tre gånger, varav alla tre besöken har skett under de två senaste veckorna. Galet är vad det är! Dessa personer är det som har hittat hit:

 

22 - 23 augusti Cathrine

25 - 26 augusti Anna

31 augusti - 2 september Johan

 

Under förra veckan hann jag dessutom besöka Karlstad i två dagar. Håhåjaja! Fullt upp har det varit, men också väldigt trevligt! Det har verkligen känts skönt att få umgås med folk jag litar på. Det behövs oftare än vad man tror!




Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback