Bilhjälp och jobbsökande

Så har det gått några dagar till av hösten. Dagarna blir allt kortare och nätterna blir kallare. Jag har precis kommit hem från en tredagarsvisit hos mina svärföräldrar. Svärfar hjälpte mig att göra bilen mindre katastrofal. Efter rostslipning, lackning, tvättning och vaxning ser den faktiskt ganska okej ut. Den kommer att se ännu bättre ut om en vecka när jag fått tillbaka den från bilfirman som ska fixa skadan efter bilolyckan. Efter det är det bara två skador kvar att fixa innan bilen ser "normal" ut. Halleluja!
 
Så vad händer annars? Jo, jag är nu inskriven på Arbetsförmedlingen. Det är väl bara att erkänna att saker och ting inte alls gått som jag hoppats. Jobbsökandet under fem månaders tid har inte gett resultat, trots att jag verkligen har försökt. Det jag har hopp om nu är ett minijobb, som skulle inbringa lite pengar åtminstone. Håll tummarna för mig nu, allihop, för det behöver jag!



Kommentarer
Anonym
2012-09-17 kl 12:23:32

Jag håller alla tummar och tår. <3

Sosso
2012-09-17 kl 15:47:10

Jag håller också tummarna!!! Kram

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback