Julgranspynt

 
Igår tog jag en tur till IKEA. Eftersom jag numera bor i en lägenhet på 78 kvm istället för 48 (!) så tycker jag att det är dags att skaffa en julgran. Den allra första julgranen sedan jag flyttat hemifrån. Känns helt sjukt att jag ska få köpa allt som behövs i granen! Kommer förmodligen freaka ut helt de närmsta fem åren och köpa på mig fler och fler prydnader.
 
Hur som helst, inledde med att köpa ett par startkit på IKEA. Det blev dekorationerna som syns på bilden ovan. Köpte båda förpackningarna i guld. Då jag redan har en hel påse med röda kulor här hemma (som jag fått gratis från min pappas jobb) kändes det kul med en annan färg. Sedan är jag lite kär i kombinationen rött och guld.
 
Nu fattas bara granen, en julgransfot och lite mer glitter. Så fort det är fixat ska det bli julstämning för fulla muggar!
 
Är du också sugen på att köpa dessa? Skynda på, för IKEAs julsortiment börjar redan ta slut!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback