Django Unchained

 
 
Herregud, vilken intensiv helg jag har haft! Efter ett x antal veckor med fullt upp tänkte Fredrik och jag ha en lugn helg. Det gick inte så bra med de planerna, men jag har haft sjukt trevligt ändå! I lördags köpte Anna och jag lite gott på konditoriet ett kvarter bort och hade sedan en lång fikastund här i lägenheten. På kvällen, när hon åkt hem, kom istället Cathrine och Gustav hit för att hålla oss sällskap. Vi hade det jättetrevligt med te, rödvin och smått och gott!
 
Igår åkte Fredrik och jag hem till mina föräldrar för att äta lunch och drog sedan iväg på födelsedagskalas för storsyrran. Vi hade tänkt oss en lugn hemmakväll efter det, men istället blev det ett spontant biobesök tillsammans med Emil och Erica. Måste verkligen tipsa om filmen, Django Unchained, som var sjukt bra och rolig! Självklart var biorullen fylld av blodiga scener (det var ju en Tarantino-film), men den var helt klart sevärd. Gå iväg och se den, om ni inte redan gjort det!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback