På plats efter flytten

 
 
Nu är det äntligen dags att berätta att jag är på plats i Karlstad! I vår nya lägenhet! Imôra har vi faktiskt bott här i exakt två veckor. Den tiden har nästan oavbrutet bestått av jobb samt försök att få ordning här hemma. Nu börjar det äntligen att likna ett hem i alla fall! Med det menar jag att vi packat upp de saker som behövs för att kunna leva normalt. Det är dock en del kartonger kvar att packa upp och tyvärr är det också saker kvar i Arvika. Allting fick inte plats i flyttlasset, så det får bli ett par turer dit snart.

Jag är hur som helst väldigt nöjd med att bo här! Lägenheten känns verkligen toppen! Jag ser fram emot den dagen vi kan fixa lite mer med inredning. Lite gardiner, tavlor och en ny soffa kommer att göra susen!
 
Just nu bygger Fredrik ihop en nyköpt bokhylla. Dags för mig att hjälpa till!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback