En liten uppdatering

Tiden rinner iväg. Det känns som om det var min födelsedag igår och ändå har halva månaden snart gått! I torsdags hade jag min första arbetsdag på mitt nya jobb (så himla skönt att komma igång!) och i helgen har det varit fullt upp med packning. Hittills har vi packat ihop 28 kartonger! Det är helt otroligt vad mycket grejer som kan finnas i en lägenhet! Efter helgen känns det i alla fall som om vi börjar att få lite kontroll över saker och ting. Bokhyllorna, vitrinskåpet, datorbordet och större delen av garderoberna är tömda. Det stora projektet är nu att få allt tömt i köket, men eftersom det är närmare en månad till det slutgiltiga flyttdatumet så väntar vi ett tag till. Laga mat måste vi ju göra!
 
Är det någon som undrar varför vi packar ner allting redan nu? Jo, det handlar mest om tidsbrist. Fredrik jobbar en del lördagar och sista helgen i januari ska vi dessutom till Göteborg. Då vi även jobbar och pendlar långt under veckodagarna finns det inte många dagar kvar att packa på. Det är bara att kämpa på!
 
Jag längtar tills vi är på plats!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback