Shoppinghysterin fortsätter

Gud, vad vi köper möbler! Jag hinner inte ens blogga om allting! Sedan mitt förra inlägg har vi hunnit införskaffa både en byrå, ett skrivbord och två sängbord. Efter att ha levt på existensminimum under hur länge som helst känns det väldigt underligt att "slänga bort" pengar på det här sättet. Fast vi har ju sparat. Jättelänge. Jag måste påminna mig om det! Dessutom är det rätt sjukt att det är rea på nästan allting vi tittat på och velat köpa! Är verkligen min inredningssmak så omodern att affärerna inte vill ha kvar någonting jag tycker om? ;)
 
Förresten, så måste jag också säga att jag är lite orolig. Vi har nämligen bara köpt vita möbler. Fredrik gillar inte vita saker. Förmodligen kommer han att ha en hållhake på mig resten av livet efter det här. Det är bara att vara beredd på det värsta...



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback