Vad händer?

Tiden rasar iväg och nu är det bara ett par timmar kvar till februari månad. Jag har fullt upp med att försöka hinna med tusen saker per dag, men dygnet har ju lite begränsat med timmar... En hel har i alla fall hänt sedan sist.
 
· Bilen har kommit tillbaka i min ägo. Den har nu varit hel i två dagar. Vi får se hur länge det varar.
· Vi har varit i Göteborg för att se min fina Cathrine prästvigas och sedan gå runt i sina skräddarsydda, häftiga prästkläder!
· Jag har tagit årets första simtur i badhuset och varit på årets första danslektion.
· Massor av saker har packats ner i kartonger.
 
Idag fick Fredrik och jag också nycklarna till vår alldeles nya lägenhet! Det kändes sjukt att vandra runt i lägenheten för första gången sedan visningen för två månader sedan! Att lägenheten dessutom är en byggplats just nu är lite lustigt. Tydligen ska bostadsbolaget totalrenovera två rum, byta spis, byta elsystem, måla rör och element, köpa en ny badrumsspegel och hur mycket annat som helst. Väldigt underligt att ha en hyresvärd som faktiskt VILL att det ska se fint ut (eller vad säger ni, Ingesundare?)!
 
I natt flyttas telefonen och internet över till den nya lägenheten, fast vi inte flyttar dit förrän om en vecka. Så nu gäller det att inte ha alltför mycket internetabstinens!

Vi hörs när jag är på plats igen! :)



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback