Hemma från solkusten

Utsikt från Balcón de Europa, Nerja
 
 
Vi är nu hemma från Spanien. Har visserligen varit hemma en hel vecka, men jag har inte tagit mig tid att blogga förrän nu. Vi hade en fantastiskt fin resa nere i det soliga landet, fast jag kände tyvärr också att resan var för kort. För min del handlar det om så mycket mer än lite semester. Jag längtar året runt efter att få utforska, uppleva och njuta av livet vid Medelhavet. Det finns så otroliga många platser jag vill besöka och återbesöka att jag inte vet var jag ska börja! Vi hann dock med flera punkter jag länge haft på min vilja-göra-lista, så jag är såklart otroligt nöjd över att ha varit där!
 
Under den närmsta tiden har jag tänkt att berätta för er om några upplevelser vi hade tillsammans därnere. Enjoy!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback