Nu åker jag!

 
 
Nej, nu får det vara nog med svensk sommar! Dags att åka till den spanska sommaren istället! Jag ska strax köra iväg till Landvetter för att sedan flyga vidare till Málaga flygplats och så småningom casitan. Det ska bli helt underbart att få se klarblå himmel och strålande solsken igen! Nog för att det varit helt okej väder här i Sverige, men vidare varmt är det inte för tillfället.
 
Mitt resesällskap denna gång blir Fredrik, Cissi och Jesper. Den sistnämnda har länge velat se hur Marbella ser ut, så jag passar på att visa honom! Vi blir borta i 11 dagar (inklusive resdagar) och kommer alltså hem fredagen den 5 juli.
 
Ha det underbart tills dess!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback