Flytten är över

 
 
Förra måndagen lämnade jag in nycklarna till lägenheten i Arvika. Det känns väldigt konstigt. Bra, men underligt att veta att jag nu lämnat den staden bakom mig. Hur ska jag överleva utan att träffa Kycklingmannen varje dag? Var ska jag ligga och sola på somrarna? Trots alla funderingar känns det ändå helt rätt. Jag känner mig otroligt hemma i vår nya lägenhet redan nu. Jag trivs verkligen! Det är tyst, lugnt och det finns mycket extra plats till förvaring! Jag ser verkligen fram emot att äta frukost i vårsolen på balkongen, att se hur området ser ut under sommaren och att bara få vara här.
 
Nu har dessutom mitt påsklov börjat. Nästan två veckors ledighet blev det, eftersom en del av mitt vanliga jobb blev inställt den här veckan. Ska fira ledigheten med den traditionella påskmiddagen med familjen och sedan en tripp ner till Oskarshamn.
 
Hoppas att ni har en bra påskvecka!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback