Gla pôsk!

 
 
GLAD PÅSK! Jag hoppas att alla har det toppen! Själv är jag otroligt nöjd över att det för en gångs skull är fint väder över påskhelgen! Annars brukar ju påsken som bekant vara fylld av slask och regn, men nu är vägarna torra och solen värmer. Jag börjar få vårkänslor och drömmer om fler plusgrader. Underbart!
 
Igår var som sagt hela min familj samlade på den vanliga påskmiddagen. I år åt vi den på Frykenstrand! Jag passade på att proppa i mig massor av god påskmat och självklart också efterätt! Det blev även lite lek med min systerson innan vi åkte hemåt igen. Idag firar jag inte påsken på samma sätt. Har under förmiddagen packat, dammsugit och fixat mig i ordning. I eftermiddag åker Fredrik och jag ner till Oskarshamn för att få uppleva lite av den småländska påsken istället. 
 
Ha en riktigt fin fortsättning av ledigheten så hörs vi när jag är tillbaka i Värmland igen!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback