Januari

 
 
Jodå, jag finns allt kvar här. Bloggen har stått stilla, men inte livet såklart. Jag har hunnit fira min födelsedag en gång till (denna gång med familjen), blivit bjuden på årets Cabary och dessutom njutit av snön (nu har den ÄNTLIGEN kommit!). Förra veckan tog jag också en promenad inne i Karlstad. Det var nämligen första gången solen sken på flera veckor! Det kändes helt fantastiskt! Jag tog ett par bilder på vägen hem. Önskar att jag vore en bättre fotograf så att jag skulle kunna visa hur vackert det egentligen var därute. Fast ni får nöja er med bilden ovan. Bättre än inget, I guess!
 
Måste ännu en gång understryka att det är helt underbart att se snön ligga på marken! Den hann inte komma till varken jul eller nyår (kändes en aning underligt att ha på sig skinnjacka och ändå inte frysa under nyårsnatten), men nu är den här! Äntligen är det frisk luft ute, äntligen känns det som om jag kan andas igen!



Kommentarer
Lollo
2014-01-29 kl 00:04:11

Jag tycker faktiskt bilden är jättefin!!!

Svar: Åh, tack så mycket! Det gör mig glad att du tycker det :)
Lylv

Angelica
2014-03-06 kl 20:20:50 http://stahlbrost.blogg.se

Jättefin bild!

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback