Min födelsedag

 
Året inleddes som vanligt med att jag fyllde år. Efter allt jul- och nyårsfirande ville jag att min födelsedag skulle bli firad i lugn och ro. Jag struntade i tårtan och ägnade istället dagen åt att slappa, vilket passade mig alldeles perfekt i år! Cissi, Jeppe och Johan var på besök under halva dagen och kvällen spenderade jag med min fina Fredrik. Jag hann också få en hel del presenter av Fredrik, vänner och svärföräldrar. Är väldigt tacksam över att så många har hört av sig och velat fira mig i år. Tusen tack! ♥
 
Skickar med en lista på en del av alla presenter jag fick. Hade gärna visat bilder på alltihop, men hittade tyvärr inte resten av sakerna på nätet.
 
· Ljuslykta Bioetanol från Dorre
· Stickade tofflor från H&M
· Doftljus Love You från Lagerhaus
· Nail Polish Rosa/Prime and Proper från H&M
· 6-pack ringar från H&M
· Lipgloss Nude Dude från H&M



Kommentarer
maria at inredningsvis

Vilka fina grejer du hittat :) och Grattis i efterskott

Ny post ute...hur man får till Drömköket :)

Ha en underbar dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback