Julklappsjakten

Mina nyinköpta julprydnader


I fredags var jag på julklappsjakt i Karlstad.
Jag vill alltid köpa mina julklappar i god tid, men ändå lyckas jag alltid att ha lite "rester" kvar så här fram emot jul. Anledningen är oftast att jag inte vet vad jag ska köpa! En del personer i min familj har precis allting de behöver - och önskar sig ingenting nytt. Då är det inte lätt att vara påhittig. I Karlstad lyckades jag i alla fall att hitta 4 julklappar, vilket innebär att jag nu bara har en kvar (kanske två eller tre, om jag vill vara extra snäll).

Jag köpte också en julklapp till mig själv och Fredrik, nämligen två urgulliga julprydnader från Albrekts guld. Jag kunde bara inte motstå dem när de var så söta och billiga! Toppen att muntra upp sig med så här innan jul!

Imöra blir det förresten en dagstur till Norrköping, där jag aldrig varit förut, och på tisdag är det skolavslutning, julmiddag och spex. Ska bli skoj!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback