Årets första julklappar

 
 
Igår köpte jag mina två första julklappar á la 2013. Eller okej, jag beställde dem på internet. Det känns i alla fall jätteskönt att äntligen komma igång! Egentligen är det bara början av november, men jag har aldrig gillat att handla mina julklappar under julruschen. Ju mer som är klart innan december desto bättre. Jag vill fundera ordentligt över varje inköp och jag vill också ägna god tid åt att slå in julklapparna. Det är nämligen en ordentlig stämningshöjare om man bara tar sig den tiden!
 
Dessvärre kan jag inte berätta vad som finns inuti paketen, eftersom det finns risk för att någon råkar tjuvkolla här på bloggen. Presenterna är i alla fall till mina föräldrar. Kanske bjuder jag på en bild på de inslagna paketen endera dagen. Om den där extra energin finns, vill säga.



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback