Första glimten av julen

Igår åkte Fredrik och jag till ICA för att fredagshandla. Det gör vi varje fredag, men den här handlingen var lite mer speciell än alla andra fredagsturer. Det första jag fick syn på i affären var nämligen JULPYNT! Massor av tankar flög i huvudet. Varför ställer de fram julsaker redan i oktober? Det är ju helt galet. Fast... Klart att jag blev lite glad också. Det var ju ändå mina älskade julsaker. Fredrik fick stå ut med att jag gick runt och kikade på allt fint. Hann spana in någonting som kommer att följa med oss hem en annan dag. Ni ska få se.
 
Nu börjar jag på riktigt att längta efter jultidningar, julpynt, lussefika, julfilmer och allt annat som hör julen till. Om några veckor är det okej att börja fixa i ordning allting! Hurra!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback