Hemligheten är avslöjad!

JA! Nu fattar jag! Det tog bara ett halvår, men nu vet jag vad min hamrande granne gör om dagarna! Han spikar upp afrikanska masker!

Jag visste väl att det skulle finnas någonting bra med att alla tekniker vandrar omkring här i huset! De lämnade grannens ytterdörr öppen och när jag kikade in, såg jag det... I hallen hängde åtminstone tre olika masker och ett stort draperi. Han satsar alltså på det afrikanska stuket. Det förklarar ju även den konstiga musiken jag har hört därifrån. Vad skönt att jag äntligen vet! Nu behöver jag ju inte oroa mig över att han är dålig på att spika i alla fall...



Kommentarer
Lollo
2009-02-17 kl 18:10:08

Oj, vad spännande!

En mask i veckan köper han då eller? Finfint...

Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback